سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
ب

حوزه/ حجت الاسلام خادم الفقرا یاد آور شد: حضرت معصومه سلام الله علیها نه تنها به شهر قم و مردم ما برکت و اعتبار و آبرو بخشید بلکه به صورت ویژه سبب رشد علمی ،اعتبار،وزانت و پویایی فقه اهل بیت(ع) شده است.

حجت الاسلام خادم الفقرا مدیر مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) وجود مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و برادرشان امام هشتم (علیه السلام) را مایه برکت زندگی ایرانیان دانست و اظهار داشت :در ذهن مردم ایران این علاقه خواهر و برادری ،تداعی کننده خاطره یک برادر و خواهر دیگری که جنس رابطه آنها براساس عشق و محبتی که ریشه در اطاعت و تسلیم محض اوامر الهی بودن را دارد می اندازد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشان تصریح کرد: علاقه خواهر و برادری حضرت فاطمه معصومه (س) با اما رضا (ع) همانند وجود نازنین حضرت سیدالشهدا(ع) و خواهر مکرمه شان حضرت زینب سلام الله علیها می باشدکه این تشابه و تقارن مایه تسکین قلوب شیفتگان و محبانشان در این سرزمین شده است.

حجت الاسلام خادم الفقرا یاد آورشد: حضرت معصومه سلام الله علیها نه تنها به شهر قم و مردم ما برکت و اعتبار و آبرو بخشید بلکه به صورت ویژه سبب رشد علمی ،اعتبار،وزانت و پویایی فقه اهل بیت(ع) شده است.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشان با بیان اینکه وجود حضرت معصومه(س) در قم باعث شده تا علمای بزرگ حوزه نجف به این منطقه در تربیت و پرورش شاگردان و عالمان ربانی و دیتی توجه ویژه داشته باشند گفت: حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم ثمرات بسیار خوبی را برای حوزه علمیه این منطقه در برداشته است .

حجت الاسلام خادم الفقرا با بیان اینکه با عنایات، توجهات ، تعلیم و تعلم ها در زمان مراجع عظام تقلید و صدها اندیشمند در سطح بین الملل ،علی الخصوص رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای که مایه آبرو و اعتبار علمای جهان اسلام می باشند از برکت وجود حضرت فاطمه معصومه (س) در شهرمقدس قم است، گفت: مقام معظم رهبری تمام توطئه ها ، دسیسه و پروژه های سنگین دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی دنیا را، با درایت ویژه ای که دارند با کمترین هزینه و بهترین عملکرد نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha